Inlägg 256

Okej, jag vet att min blogg är lika rolig som en möglig tvättsvamp just nu men jag ska väl försöka skojja till den lite ?
Just nu sitter jag vid bordet i köket, Midas suger på lite rån och ska hela tiden bjuda mej... Han sträcker fram kexet och säger Titta och sen smackar han med munnen och liksom säger
-Här, smaka på mitt halvgeggiga kex nu mamma...
Och jag, pedagogisk mor som jag är, smakar i luften liksom.
Jag fick sova så jävla gott inatt faktiskt, och vaknade ganska utvilad ändå och gjorde rejäl frulle till pojkarna, packade väskor och pussade dom hejdå i dörren, sen gjorde jag en latte och välling till Midas som vaknade en stund efter pojkarna gått.
Idag har vi avslutning på familjeförskolan, känns jävligt jobbigt faktiskt och det värsta är ju att Gudrun går ju i pension så det blir tomtnästa år men Lena från öppna förskolan ska ju ta över men det blir svåra skor att fylla kan jag säga, Gudrun lämnar ett stort tomrum efter sej och vi kommer alla att sakna henne.
Nästa termin blir det ingen bebisgrupp för mej ialf, Midas har hunnit bli året och det blir på onsdagar istället med en lite större grupp,Linda och Lavve kommer inte flyttas över för Lavve är såpass liten och det känns tungt, Linda är så himla go henne kommer jag sakna, eller ja vi kommer väl ses ändå på nån fika osv men ändå :-/
Så jag ringde nyss frugan för vi ska ner till srandpromenaden sen och ta en fika med alla och nu ser det INTE ut att bli regn så vi håller tummarna för att det är ok väder för oss.

Styrkan i mitt liv. Tack för att ni finns.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0