Inlägg 258

Ja, jag fick lite gamla kort från tiden jag och de stora pojkarnas pappa var ihop (ja, vi har ju faktiskt LEVT ihop under några år.....) och det togs ju liksom kort ibland och han skickade över några och jag blev glad för jag har så få från den tidsepoken i mitt liv, så tack för det! Och ni ska få ett par ni med (ett halvnaket men vafan, det bjuder jag på BARA 
för att det är coolt att se hur jävla små mina boobs var för typ.. 10 år sen haha!!
OCh dessa är tagna med den tidens digitalkamera, kan ju säga att utveckligen gått framåt med lite små steg...

Ung och naiv...
What the F*** happened to my boobies?
Vår pitbulltik Donna, här är hon BEBISLITEN!!
Jag o Donna. Shit jag var så ung :-)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0