Inlägg 259

Jaha men hur har ni det i detta gråmulna sommarväder? Här är det OK förutom skallebanken man får när det är såna skiftningar i vädret, har nån av er ont av det?
Jag studsade (eller studsa är väl fel ord men ja) upp ur sängen vid åtta i morses, Midas är så go på morgonen nu och hör man honom inte första fem minutrarna så tar han sin tomma vällingflaska och står med dej och bankar den i väggen och ropar -Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh typ miljoner gånger och när man sen kommer in så strålar han upp som den sol han är och ja, morgon är då igång :-)

Vid halv elva var det dags för promenad med Mdde (var klockan halv elva Madde??)

Jaha, tog en entimmes pause för vi åkte till Willys och handlade MAT så jahapp nu är det fullt i alla skåp igen, gött mos!
Marcus ska på 30årskalas ikväll, jag och barnen ska se på en mysig film, typ Hitta Nemo som jag kan se hundra gånger om och så blir det mysigt med godis och levande ljus. Så har även vi kirrat sveriges nationaldag på äkta Berthage-Karlsson vis :-) Och Midas får kalasa på sina majskrokar som lördagssnacks.

Nu ska vi äta lite middag, mos och köttbullar vilken utamaning!
Ha en underbar lördag allihopa och glöm inteatt livet är för kort för att gå runt och vara sur :-)

Tyck Till.
Postat av: novalie

haha tror klockan va så mycket e fan skamligt utav mej hehehe men jag hade så jäkla ont i huvudet när jag vakna å den gick ju fan inte över så det va ju bara att gå ut ändå =)

men vi e fan grymma som är ute å rör på oss nästa gång får vi köra längre sträcka =)kanske det piss tråkiga bjursjönspåret

2009-06-06 @ 15:20:38
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0