Inlägg 261




Vet ni vad jag blev sådär grymt sugen på att göra nu?
(eller inte precis NU men snart...)

En mysig utekväll med tjejgänget liksom, tänk er några kalla öl i kvällsolen på ett mysigt ställe i stan och sen bara dansa hela natten i höga klackar med en drink i handen. Se folk, prata med främlingar och röjka alldeles för många cigg för att sen trippa hem från taxin när morgonljuset börjar komma och vakna naken i rena lakan klockan tolv dagen efter.
Så jävla nice.



DET är jag sugen på....


Tyck Till.
Postat av: Lina

INTE UTAN MIG!!!!



För du & jag med lite sprit i kroppen, vi är OSLAGBARA. Om inte annat så kan jag sjunga karaoke ;)



Puss på dig!!

2009-06-06 @ 23:11:18
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: miggs

Lina: Men sköjjar du eller att du ska vara med :-) Och du är nog bäst i hela munkedal på kareoke, om inte annat att hittya på egna vackra texter haha!!



Köss

2009-06-07 @ 08:11:43
Postat av: L

Jag vill också med!! Fast jag kan inte lova att jag fixar höga klackar ;) Pösss.

2009-06-08 @ 23:10:08
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0