Inlägg 262

God morgon mina vänner har ni sovit gott ?
jg har sovit på soffan inatt och det känns inte så falrigt mos i skallen fast jag somnade runt halv tre och blev väckt av min glada nerpoopade bebis klockan halv åtta. Men trots att han hade poop precis överallt på hela sej och i sin säng så var han glad, och då blir ju jag med glad hanär så go min skitunge (bokstavligt talat)
Men nu efter en dusch och välling är han som ny igen :-)
Marcus var ju på 30årskalas igår och kom hem runt ett inatt, och vad som hände då skriver jag i om i det LÅSTA bloggen , bara så ni vet.

Idag blir det en vanligt söndag jag ska lägga in kläder som min mamma var gullig att vika i början av veckan, där homn tom lagt allas kläder i separata IKEAkassar bara för att göra det lättare för mig, inte för att jag är totalt korkad men jag har tappat både lust och orka att göra såna saker och det har sina anledningar. Men idag får det bli ett litet ryck ialf :-P

Nästa helg åker jag o Midas till mamma, vi ska hjälpa henne att flyttpacka och det ska bli skoj, jag n
brukar få grejjer av henne då, det är alltid välkommet.
Hoppas ni får en underbar söndag


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0