Inlägg 263

Nu har jag packat, typ massor för nu åker jag och barnen till mammas lägenhet i Edet några dagar och ja detta betyder att pojkarna missar ett par dagar i skolan men det är sista veckan och dom är klara med sina arbeten och jag gör detta fr allas skull, lugn och ro. Jag och Marcus har varit bittra ovänner idag men är det inte nu så jag åker härifrån med ett någorlunda lugn io magen ialf vilket känns helt okej... Men vi behöver båda en heldel distans och utrymme.
Så jag kommer inte blogga på några dagar för datorn lämnar jag hemma för det finns inget internet hos mamma ändå och vi har ju inte det lyxiga mobila bredbandet så jag får väl kolla fejjan från mobilen då och då.
MEn nu vet ni ialf varför bloggen tar sig en minisemester!
Hoppas ni tar hand om varann och har en underbar vecka.
PUSS



Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

:( Låter ju inge kul alls :(

att alla ni ska behöva dra från eran trygghet :(

Hoppas verklige att det ordnar sig för allas bästa :)



Kärlek övervinner allt :)



pssst hur gör man för att läsa den låsta bloggen då ?





Kram

2009-06-08 @ 12:56:03
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: L

Pössss <3

2009-06-08 @ 23:11:25
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0