Inlägg 264

Jahapp, tack vare mina goda kontakter så har jag nu kirrat en dator och internet en stund, YAY!
Dock har jag inte mycket att skriva just nu, jag vill skriva ut allt, precis allt men jag måste ta hänsyn till människor som står mej nära, för det sista man vill är ju att såra någon, eller ?
Ialf så är vi i edet och jag mår bra, jag känner mej lugn i själen, jag och mina barn är med varann hela tiden och de stora är inte lika mycket iväg som hemma så vi myser och tar vara på varann hela tiden :-)
På fredag lämnas pojkarna till deras pappa och så ska jag träffa min princess och barndoms vän Therese, det ska bli roligt!
Hoppas ni har det bra vad ni nu än gör, jag mår ialf SKITBRA!!!


-Boof-


Puss

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0