Inlägg 265

Hej på er har ni haft det bra?
Jag o barnen är hemma i uddevalla igen, ja vi var ju tvungna att återvända NÅNGÅNG :-P men imorrn har jag möte på jobbet sen har pojkarna avslutning i skolan och sen ska jag och de stora pojkarna ta bussen till deras pappa och sen drar jag vidare till varmera breddgrader, nejdå...  JAg har ialf vart o hämtat den nya kameran och det var ballt, dock fanns det inget minneskort men jag får väl köpa ett nästa ggn man är på torp för kul när man bara kan ta 6 kort åt ggn eller..

Men nu blir det bara hemmamys och sen film typ
Puss på er

Tyck Till.
Postat av: carin

men hey, kan du inte ändra bildstorleken på bilderna i kameran så du kan ta fler. Ska gå att fixa under meny ju.

2009-06-11 @ 22:19:32
Postat av: miggs

carin: ja men gudars, tänkte inte på det!'

tack för tipset!!

2009-06-12 @ 07:56:44

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0