Inlägg 266

Jag har sovit som en deckad stock inatt, nog för att jag har sovit bra hos mamma men det blir ju aldrig samma sak som att sova liksom hemma i sin egna säng, så ja det var helt OK att vakna i imorses men fan det ösregnar ju, liksom varför? Och jag tvättar nu, sen är det avslutning i skolan, sen har jag möte å jobbet och sen blir det bussresa, och allt detta ska hända i ÖSREGN! Typisk svensk sommar förvisso men hur kul är det?

Jao, mina killar går ju ut nollan resp. ettan idag, det är en ganska stor dag och jag kan inte bli mer stotl, och det dröjer vl inte länge förrns dom går ur åttan och nian, åren går ju i rasande fart, nån annan som märkt av detta??
Jag försöte få på dom skjorta och jenas i morses men nepp, eller ja jenas gick bra men Lukas skulle ha munktröjja och keps.. Linus skulle absolut ha en annan tjocktröjja. Suck... Men bara dom trivs så får man ju vara nöjd men ändå :-P

Jaja, snart ner till tvätten igen, hoppas ni har en bra dag trots ösregn, eller vissa av er kanske tom ser solen idag?
Ha i vilket fall en bra dag och ta vara på livet lite extra.

Puss

Update: Måste bara berätta, när jag kom in i tvättstugan fick jag en KÄFTSMÄLL av en såndär typisk "kärringparfym" dom flesta kallar den, ni vet dendär tunga vidriga slisksöta lukten alla liksom "tanter" använder, och den är hemsk, jag får kväljningar av denna doften seriöst, använder dom samma märke eller vad ÄR det för skit dom sprutar på sej egentligen?? Uäck....

Tyck Till.
Postat av: jennie

säkert oscar de la renta... hatar kärringar som har den på sig när de handlar av mig. så äcklig!

hade den själv typ 1995 :´)

2009-06-12 @ 18:06:03
URL: http://diverseord.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0