Inlägg 268

Pojkarna har inte kommit hem ännu och kommer inte hem på några dagar för dom ska vara med mamma i Essunga, mamma har ju sin lägenhet i edet men är mycket ute hos sin kusin på hennes gård och nu har kusinen sin son där så ja, mamam tyckte det skulle vara roligt att få ut pojkarna dit och det kan jag ju hålla med om, dock har dom dåligt med kläder med sej eftersom det bara var för två dagar (och såklart glömde jag gummistövlarna hemma och strumpor glömde jag att packa med, det var en lång och jobbig fredag därför var huvudet inte med) men kusinen har en heldel som hennes nu 8 åriga son växt ur och vi har fått en massa men hon hade en del kvar och som mamma sa att krisar det sej får hon komma hit och hämta mera kläder, tex regnkläder osånt. Men dom kommer nog ha roligt, där finns ju hästar, hundar, katter, motorcyklar, och 4 hjulingar, pool och en enorm studsmatta, skog i långa mil och bara en jävla massa lekyta osv, det kommer dom gilla men här kommer bli så jävla tomt. SOm idag tex, jag har inte ens gjort middag för jag ställer mej väl inte och lagar middag till mej själv? SÅ frukosten idag bestod av nudlar med biffsmak och för att få variation blir det nudlar med fläskköttsmak nu. Jag tog ifs fram köttfärs men orka laga en hel jävla lasange till sej själv? Men imorgon gör jag nog en moussaka ala Berthage. Det jag däremot ska göra ikväll är att baka brytbröd och stoppa i frysen, jag är så jävla trött på att köpa bröd så nu får det bli egengjort några dagar och Midas kommer uppskatta det om inte annat ;-)
Nepp, nudlarna ska kokas.'

PUSS

Tyck Till.
Postat av: L

Mmm vad gott!! Då är kvällsmaten räddad ;)

2009-06-15 @ 18:51:29
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0