Inlägg 270

Hej på er i värmen hur har ni det ?
Jag och Midas tog en sovmorgon, jag var tom uppe innan honom den fisen snusade till halv tio, jag var uppe nio men då kunde jag hinka två latte under tiden i lugnan ro och läsa nyheterna.
Och så skulle jag ta tag i dagens brödbak men på plingade Madde på msn och frågade om vi skulle ut och gå, men ja självklart så det var gott att komma ut och så träffade Akita sin polare Cesar en väldigt grann hanhund så dom busade en stund. Idag blir det SIRAPSRUTOR och det receptet jag går efter hittar du HÄR <---

Och sen kanske det blr lite muffins med, jag har ett par blockchokladkakor jag inte vet vad jag ska göra av så ja, vi får se och muffins med chokladmojjar i är ju inte fy skam :-) SYnd bara att man inte har en ren balkong och en möbel att sitta på nu när vädret är så underbart men annars får man väl ha dom i frysen och ta fram när det passa, midsommar är ju runt hörnet right ?

Vad ska NI göra på midsommar ??

Hoppas ni har en underbar dag!
Lite pics kommer här.



Usch, det är sjukt tomt hemma utan Loppan o Lilleman, men jag får härda ut några dagar till, dom har det ju superbra ute på landet ialf, nu ska jag kavla ut mina kakor.

PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0