Inlägg 271

Sitter inne hos frugan nu, hon skulle precis börja slinga sin storasyrras hår och hade väl dragit en tio slingor och Malin kände sej nog hetare n körrv när deras far ringer och säger att deras mor har haft en mindre olycka med foten under en MC-åktur så den hade svullnat upp som bara DEN så systrarna for iväg och här ligger tre barn (två är marres, ett är malins) så jag sitter babysitter, eller Malins stora tjej är här med och hon ser på NCIS som jag aldrig sett ett helt avsnitt av så jag bloggar istället.
Jo, för att gnälla lite nu så fick jag göra en NY beställning på andra halvan av Halenspaketet med hårtången och harembrallorna i, men idag åkte det med tång, harembralla, en tunika och ett par randiga herrpyjamasbraller. Hoppas HOPPAS jag hinner få det innan midsommar kan vara roligt att vara fin i håret då är så jävla trött på att antingen platta det eller låta det hemska självfallet vara. Usch!

Jag pratade med mina stora pojkar idag dom hade det superbra med mormor ute på landet och hade tom matat hästar och fått spindelmannenkläder, det berättade Linus nog 8 ggr under den minuten han hade tid att prata med mej :-P

Tolv snart, jag ska nog strax gå in och sova ^^

PUSS

Tyck Till.
Postat av: L

Fina killarna... Förstår att du saknar dom nu!! Pösss på finaste <3

2009-06-17 @ 19:13:24
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0