Inlägg 272

Ja jag vet att min blogg är ganska död för tillfället och jag önskar att jag kunde säga att det beror på att jag är en extremt upptagen kvinna men tyvärr är inte fallet så jag har bara helt enkelt inte direkt mycket att skriva, eller jo nu kanske jag ljög lite jag skulle kunna skriva metervis om mina tankar, känslor, framtiden osv men ork ?
Eller ork har jag det med jag vet bara att vissa saker sticker i vissa folks ögon och visst kan jag bjuda på ert samtalsämne över en cigg eller elvakaffet men jag väljer att hålla käften, jag brukar vara ganska dålig på att hålla käften faktiskt men jag gör det nu, ialf tills jag känner att det börjar pysa över DOCK kan jag skriva såhär att jag nu genom en del handlingar har sett folks riktiga äkta sidor komma fram, girighet och elakhet men jag kan även säga att det kommer tillbaka och biter dom i arslet förr eller senare och jag är tacksam för att en person vägrar att svartmåla mej i vissa saker, och den personen har egentligen all rätt att göra det, eller inte all rätt men lite ialf så tack, tack till DEJ och du vet vem du är.
Och jag längtar efter mina stora killar nu, så bedrövligt myclet men idag pratade jag med dom och dom berättade att dom byggt en kojja i skogen och hade hoppat enorm studsmatta och Lukas sa
-Mamma, alltså jag saknar dej, det gör jag men vi har så jätteroligt här.Fast jag saknar dej mamma....

Mamma saknar er också, och vi ses ju snart mina små snorkråkor!
Nu ska jag ialf draga mitt ass till sängen och snusa gott, Midas somnade åtta ikväll, vaknade för en stund sen för välling och sen slockanade han igen. Tröttfisen som säkert är pigg halv sju imorrn bitti.
Ha en god natt
I nästa inlägg kommer det ögongodis :-) Men det tar jag imorrn, orkar ICKE det nu.


Puss och kärlek till alla mina nära och kära.


Tyck Till.
Postat av: L

Bumsi... Jag finns vid din sida hela tiden!! Kramar och tankar L.

2009-06-18 @ 09:26:45
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: miggs

Lena: Jag vet vännen <3

PUSS

2009-06-18 @ 10:02:03
Postat av: novalie

oj e det nån nära dej eller=(

2009-06-18 @ 10:34:00
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

madde: aeeh men du vet den jag berättade om förut... the greedy one...

2009-06-18 @ 13:17:21
Postat av: novalie

ja då kan man ju inte kalla den nära hehe

Dåligt va det iallfall =/

2009-06-18 @ 19:16:09
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0