Inlägg 274

Hej mina vänner (och fiender) och överiga läsare. Jahapp, jag har ialf shoppat lite idag :-) Kläder till Midas från Lindex och stumpor till honom eftersom han lyckas dra av sej sina små strumpisar ÖVERALLT och sen kryper iväg med en av dom i handen och jaha, vart tog den vägen ?? Ingen aning så det blir några nya par i månaden för den lille killen. Sen köpte jag nya gummistövlar på Din Sko till pojkarna, svarta med lite snyggt diskret mönster på som dom hade på SALE för 99 pix, och så köpte jag ett par gräddvita ballerinas till moi, funderar på att köpa ett par till i rosa för dom var otroligt mjuka och sköna i kvalitén och en annan som har jävla kalle anka fossingar får liksom ta det som finns och det är sällan man hittar ultrafina ballerinas som verkligen passar, så jaja.. Anyhooooo så hittade jag en svart baggyskinnväska, den är så snygg så jag måste nästan fota den och lägga upp, och så hittade jag typ 4 par steps och Madde jag köpte såna du har i turkost men jag köpte svarta med dedära lilla bandet på, dom är så söta!!
Och ceriserosaglittrigt nagellack som jag försökte fota förut men färgen kom asolut inte fram.
Jahapp, det var det det hoppas ni haft en fin dag och att solen lyser imorgon på er (och mej)

PUSS på er

Tyck Till.
Postat av: novalie

lägg upp lite bilder på det du köpt =) du har ju värsta kameran nu ju =)

2009-06-18 @ 22:00:03
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Me want pics toooo =) Pösss.

2009-06-19 @ 23:12:07
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0