Inlägg 275

Just nu i mitt liv här och nu
Två glas vitt, Caroline Af Ugglas.



Tyck Till.
Postat av: L

Lööövly!! Vill med =)

2009-06-19 @ 23:12:43
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Anonym

-Du är outstanding fräsch !!



* Fixar du dina bryn själv o färgar själv?



* Din ögonsminkning är proffssig ! Hur gör du?



Blir jätteglad om du vill/hinner svara ! Clarah

2009-06-20 @ 17:32:38
Postat av: miggs

Lena: Men en kväll får vi ta lite vitt och lyssna Caroline och prata livet. PUSS



Clarah: Men gudaars tack!!!!

Herreminje you made my day :-)

Och jag plockar mina bryn ja, efter att ha plockat dom själv i ca 12 år har jag nåt perfection på formen och jag färgar dom inte, men målar, samma där träning träning!



Jag sminkar mej med HMs guldskugga, den tvådelade och bara en mörkare skugga på ögonlock och lite under fransraden, inget märkvärdigt alls men TACK!

2009-06-21 @ 10:43:00

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0