Inlägg 276

Natten har varit OK, Midas sov INGENTING igr på hela dagen så man trodde ju att han skulle stensomna runt åtta och sen sova gott hela natten, men icke. Nån timme på kvällen sen vaknade han ett par ggr inatt och halv åtta i morses och detta är ovanligt för honom och nu har han vart vaken sen halv åtta och inte sovit än, och han brukar bli trtt efter ett par timmar på morgonen men nepp, inte midsommarmorgonen ialf :-)
Jag håller på och packar, lite trixigt när man ska spendera en heldel tid på landet vad man ska ha med sej ? Men det blir lite av varje ialf, bättre för mycket än för lite right ?

Sen ska jag packa till pojkarna med eftersom jag börjar jobba på måndag ska dom vara kvar i essunga, mamma tyckte att det var lika bra så jahapp, det blir två väskor med idag, tur att man blir hämtad.
Men, jag har inte tid att sitta ner längre ialf såpass mycket vet jag men jag önskar er alla en underbar midsommar och hoppas ni firar den med nära och kära och att ni lyckas få lite sol på er!
PUSS och kram

Tyck Till.
Postat av: L

Oj oj oj... INGENTING!! Lilla kraken då ;)

2009-06-19 @ 23:13:20
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0