Inlägg 101

Jag somnade runt tolv inatt, herre det var fan inte igår :-) SÅ idag känner jag mej hyfsat utvilad! Och det underbara vädret gör INTE saken sämre :-) Jag ska väcka Marcus halv elva och då går jag till skogen med Boss, måste ju ta vara på solen, plus att hunden måste ju ut och pinka så ja, två birds with one stone som man säger inte the states ;-)
Midas är snygg idag med bandana på skallen och nya fina kläder, så söt han är den ungen alltså :-)
Igårkväll rullade han ur soffan, alltså han STENSOV bredvid mej och jag gick bara in på dass, var borta i två minuter och jag hade bullat upp med kuddar osv men så hörde jag bara en liten duns och sen ett gråt, han skrek inte i panik utan mer gråt. Men, han tystnade när jag plockade upp och tröstade honom.... Sen somnade han gott efter lite tröst så from nu får han BARA ligga i hans egna säng om han sover eller vilar middag.
Jaja, sånt händer ju de flesta och idag är han som vanligt så jag tror inte han har åsamkat sej några större skador, däremot börjar han bli vresig nu, dags för morgonluren!
Hoppas ni har en superbra dag, nu ska jag lägga Midas i HAN säng och sen ska jag äta frukost!

Tyck Till.
Postat av: C

Han gjordet med flit. Han tyckte du var elak som bara lämnade honom ensam där i soffan. ;) Han visste bara inte att det skulle vara så hårt på golvet.. haha! Stackarn.

2009-03-19 @ 08:46:44
Postat av: miggs

C:

Ja, vad gör man inte för att få uppmärksamhet..

2009-03-19 @ 19:12:08

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0