Inlägg 102

Men hejje, hur mår ni?
Här är det väldigt OK måste jag säga. Men, min rygg är mer paj nu än vad den har vart på länge...
Så, jag ringde VC i morses och ville ha en tid till läkaren (jag går ALDRIG till läkaren) och fick en tid, va bra va!??
Ja, OM TRE MÅNADER!!!!! Vafan... Men, jag fick rådet att träna mera och käka Diflosenac eller vad det heter, Voltarentabletter. Okajj!
Så, halv elva gick Marcus upp, han är ledig idag så jag släpade mej upp för trappan efter att ha tröckt två alvedon, sen somnade jag... Och sov till halv fyra(??)
Men, jag behövde kanske det? Men ryggen blev inte alls bättre, tvärtom. Men jag fick en liniment aloekräm inkletad på ryggen av frugan och jäääävlar vad det var skönt. Det blev så varmt och gott och för en stund kändes ryggen helt bra och det var nog 15 år sen den var totalt smärtfi senast. Så en sån gel ska jag köpa imorgon, finns på Apoteket ju!
Ja, och snart ska jag ta ett varmt bad och sen gå ner och hämta tvätt, har ju vart redig och kört tre maskiner i eftermiddag.

Hoppas ni har haft en bra dag och känt våren spritta i benen!


Tyck Till.
Postat av: Lena

Ahhh din stackare!! Lider med dig... Ryggen som är så hemskt jobbigt att ha ont i. Diclofenac heter det tror jag ;) Hoppas att läkaren hittar nåt som går att åtgärda. Det vore på tiden nu!! Pösss.

2009-03-20 @ 09:03:36
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0