Inlägg 103

Jaha, natt i uddevalla. Vart med frugan, Akita o Boss så voffarna fick springa av sej, det gillade dom som bara den! Boss lär va astrött tills imorrn men Akita har en släng av ADHD så hon är väl piggare än körrv ialf eller vad säger du Madde??
Nu ska jag locka håret på frugan, hon har BUSat sig och ska locka håret, har hon en affair måntro? Hihi....
Imorrn lämnar vi pojkarna, mamma kommer o hämtar oss snäll som hon är och sen drar vi till VBG och sen kastar hon av mej i THN sen tar hon med sig Midas hem till sig, hon har ju inte passat BARA honom nångång så det ville hon göra! OCh på Lördag ska jag och min storebror till mamma på middag, vilket inte har hänt på typ...15 år??
Bättre sent än aldrig eller??

Jaha, nu är järnet varmt så det gäller att skrida till verket och göra häxan till prinsessa :-*

Sov gott

Tyck Till.
Postat av: Lena

Hi hi hi =D

2009-03-20 @ 09:04:08
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Lena

Jag fick jobba tidigare gumman så det kunde inte blivit någon stan. Sorry att jag inte hann ringa =( Hoppas att du har en toppen helg i Thn. Pösss.

2009-03-21 @ 13:25:45
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0