Inlägg 104

Heej.
Är hemma hos lillsyster nu, igår var det väldigt trevligt! Vi åkte in till stan till Marie, Saras mamma som är min kompis från början men vi har inte pratat på ett tag men igår löste allt sej och det känns så himla bra! Jag har saknat henne!
Så gick vi till Babylon av alla ställen men jag hade, hör o häpna roligt!
Sen vart det Backstage och där var det med roligt, det var underbart att vara med Sara o Marie ialf!
Väntar på mamma o Midas som ska hämta mej så blir det hem till mamma och duscha och få i sig lite frukost om hungern bara vill komma, en alvedon lär jag trycka med....
Ja, imorrn kommer jag hem så vi hörs då, och bilder kommer med imorrn!

Ha det gott mina små kycklingar o ta hand om varann, på alla sätt!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0