Inlägg 106

Jag gick och la mej 23:20 igår och somnade nog 23:21, jag var så jävla trött. Ändå hade jag sovit ganska bra men jaja... Voltaren T hjälper helt OK måste jag säga, dom funkar bäst av det jag provat ialf och det är ganska skönt att slippa vakna på natten och knappt komma upp ur sängen, nåt som kan vara lite lurigt är ju att man känner sej kanonerspigg i ryggen och går bananaz för man tror att men heey, nu är jag frisk och smärt igen och gör saker som man inte gör annars, men sen då? När Voltararenen slutar verka.. Då, då är man jävlar i mej inte smärt längre.
Jaha, pojkarna hade ju ledigt idag, så jag kunde snooza extra länge idag! Men känner mej ovanligt pigg ändå :-P
Jag tänkte försöka få solat ett par ggr nu i veckan, och på onsdag ska jag dra med mej frugan på aquaspinningen, det var ju ett tag sen vi var där och det känns högt vatten va ??
Nu ska jag ut med Voffe sen ska jag mysa med mina fantastiska barn i soffan till Hitta Nemo, den är ju så jävla bra att man kan se den gång efter gång, ja kanske inte på samma dag men då och då :-)
Och ut och ta vara på SOLEN nu allihopa!


Underbarast ♥

Tyck Till.
Postat av: Lena

Såååå fina killar!!

2009-03-23 @ 21:04:11
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0