Inlägg 107

Hade ingen cola när jag vaknade i morses, fick panikringa frugan som hade 3 flaskor hemma, jag bad henne nämligen köpa till mej igår men jag hade ju igår, så då behövde jag den inte... MEn idag, idag behövde jag den.

För helvete, ring Betty Ford eller närmaste jävla missbrukarhem.

Finns så mycket jag vill skriva här, jag vill skriva ut allt jag bara bär på, men det går ju inte.
Men jag pratar med frugan istället, hon är grym!
Nu ska jag kolla golv, nytt golv i köket är änna högt vatten :-P

Tyck Till.
Postat av: Lena

Vi kan spana golv tillsammans gums!! Jag måste ju hitta MITT till hallen och vardagsrummet =) Pössss.

2009-03-23 @ 20:59:41
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0