Inlägg 111

Hejje
Vi kom precis in, jag, Boss och Midas från en liten promenad med frugan och Elias, så hämtade vi Alexander på dagis med, han fick mej kakor från dagis men dom var ju fan så torra så Boss fick min, han äter ju allt den hunden, tack o lov får man säga?
Borta vid skolan träffade vi en skock skoltejjer som kastade sej över Boss oc klappade och pratade med honom och han bara njööööööööööööööt för fulla muggar, han älskar barn, och att bli kappad så det vart ju två flugor i en smäll :-)
Handlade lite med, Rydbergs har visst öppnat igen så nu kan jag äta grillkorv, dom har den BÄSTA genom tiderna och ingen slår den:-) Så idag blir det stekt Rudbergs och gräddstuvande fjärilsmakaroner, gott o enkelt!
Jävla konstigt hur man kan sakna nåt, eller liksom man börjar inte sakna det förrns det är borta eller hur? Det brukar ju funka så.
Det heter ju inte saknar inte kossan förrns hon lämnat bådet för inget eller hur?

Vad saknar du?


Tyck Till.
Postat av: nowalie

du vet nog vad jag saknar haha riktiga vänner

2009-03-24 @ 14:27:09
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Sommar sol grilla ute sex ute :)

sommaren helt enkelt :)



Ha det finast

2009-03-24 @ 16:26:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0