Inlägg 112

Ja, hur mår ni ?
Jag låg o kollade film inatt, eller tills halv ett tror jag så jag va ganska mos när Midas, glad som en lärka ville ha välling i morses typ halv sju. Men, vi gosade ner oss i sängen med vällingen istället, det är ju mysigare så. Sen vart det frulle till pojkarna, packa gympaväska eftersom Linus hade gympa idag, det gjorde ju Lukas klart för mej när jag stod och gjorde ostmackor.
-Mamma, Linus har gympa idag, så du får INTE glömma att packa hans gýmpakläder, du vet att hans gympaskor står i trappan va?
Hooooooooooooooooold your horses?!!
Alltså min 7-åring måste ju tro att jag är totalt efterbliven eller?
Jag har inte missat en av derasd gympadagar sen dom började på dagis, varför börja nu?
Han måste ju lära sej att koppla av min lillestore skrutt :-P
Men, dom kom ialf iväg med gympakläder och allt.
Men, innan dess när dom åt frukost passade jag på att gå ut med Boss så att han var rastad, han fick springa lite lös idag och det älskar han, och så ville han busa och fjanta sej, vilket jag, halv åtta på morgonen INTE hade lust med.....

I eftermiddag åker vi till Torp, handlar mat och så ska jag ha shabloner och färg till väggen i köket. YAY!
Och jag hade en sån jäävla märklig dröm inatt, bara så ni vet!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0