Inlägg 115

Nu går jag till Lena och dricker kaffe, eller snart. Midas måste sova klart först.

Jag har inget emot skvaller på ett sätt, men det kan gå för långt, så tänk på det INNAN vissa av er öppnar käften nästa gång. Sen, ska man nog vara noga med att sopa rent framför sin egna dörr INNAN man kastar skit framför andras, eller vad säger ni??



You will never get to me.

Tyck Till.
Postat av: nowalie

okey visa kvinna

2009-03-25 @ 14:37:37
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Japp så sant så. Alla gillar vi skit snack, så länge det inte handlar om oss själva så är det ju alltid.



What goes around comes around...

2009-03-25 @ 14:55:55
Postat av: miggs

madde:

vad ska jag visa ? :-S



Kicki: Precis :-)

2009-03-25 @ 22:14:56

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0