Inlägg 117

Hej, mitt, eller vårat Internet fuckar sej (ska läsas med svenskt uttal, mycket roligare så) så jag har helt sonika tagit över frugans dator, ialf för bloggning och sånt, fejjan kollar jag ju i mobilen så där är jag på lungt vatten ialf... Nå, igår skulle jag ta en tidig kväll, det var menat så men så kom Sanna till frugan med hennes lilla söta vovve Sally och dom skulle ta en kvällspromenad, och ja, jag var ju ändå tvungen att gå på kvällspink med Boss så vi hängde på, och så hämtade frugan upp Maddes ADHDvoffe Akita :-) Men, alla kom ganska bra överens, tills vi släppte ihop dom. Nu är ju Boss och Akita typ kärleksparet och Sally är ju så liten så dom två stora triggade ihop sej MOT Sally, fast Boss ville mest leka, Akita ville ha girlfight om rangordningen, så dom tvp flickorna rök ihop och Boss, ja han fattade mest inget ? Men, sen släppte vi lös Boss och Sally och det gick superbra, Så dom sprang av sej ialf, sen lämnade vi Sally för Akita ville ju med leka så vi tog henne och Boss till fotbollsplanen så fick ialf dom leka och springa som två gaaalna!
Jaha, jag o Midas har sovit en stund idag på förmiddagen, sen dammsög jag och skurade toa nere, plockat undan osv.. Litesådär smått.
I efterm,iddag får jag besök, då kommer Anki och Susanne till mej och fikar, har inte träffat dom sen Midas var nyfödd, ska bli kul att ses igen, mina tösabitar!!!

Och en anna väldigt glad nyhet är att Marcus fått jobb i GBG där han vart och jobbat nu ett tag :-) Han sökte förra veckan och fick ett JA idag! Hoppas nu att han blir gladare framöver, detta med varslet har tyngt honom och det kan man ju förstå.. Och får jag i sommar tar han pappaledigt och njuter hemma med Midas, yay!
Hoppas ni får en underbar dag ialf!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0