Inlägg 118

Jaao, jag sitter inne hos frugan, jag ringde bredbandsbolaget idag och dom skulle ringa tillbaka men ingen ringde??
Nåt tekniskt fel kunde dom ialf se att det var men vad? Fick jag aldrig veta...
Anyhoo. Vart nere med frugan, Boss o Akita på fotbollsplanen så dom fick leka, Akita kom hem lite smussig till Madde, Madde var väl sådär glad, men det är som barn ju, smutsiga barn är glada barn tänkså Madde hihi :-P
Imorgon är det familjeförskolan igen, alltid roligt när fredag närmar sej så att vi kan gå dit, där trivs vi, massor!!
När vårt internet vill börja funkgera igen ska jag framkalla en väldans massa kort och få in i pärmarna, alla pojkarnas pärmar och sen göra en gene pärm, med gaalna kort! Har ju änna blivit ett par sista tiden, yepp.

Ja, jag solade idag, var ju ett tag sen, sen jag va gravid faktiskt men fick sluta för det vart så jäävla varmt på magen men nu är ju Midas ute och man vill ju änna inte vara blekast i stan nu när våren börjar komma? Sen fick jag o frugan hem dom dyyra BUSflaskorna igår med så ett bad och inklet i det så känner man sej ett snäpp fräschare ialf :-)
Hoppas ni får en god natt

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0