Inlägg 119


-Marreballe o jag. Hon är fan en av dom bästa-


Hej, vart fan är ni? Läser nån eller... Era mögel :-P
Ja, vi får tillbaka vårt internät i veckan, det vart nåt fel på nåt, jag fatta liksom inte vad han killen på bredbandsbolaget sa men snart var det visst åtgärdat och vi skulle minsann få avdrag på nästa räkning för besväret, det var ungefär det jag uppfattade.
Igår fick jag tre JÄTTEROSOR av Marcus i försenad 2årsdagspresent av Marcus, det tackar vi för ju. Han var ute igår, först hos Bobo och kollade fotboll, eller han var ialf med Bobo hos nån bandylagskille och kollade, anyhoo sen gick dom på kryygen och han messade typ 5 ggr om jag ville ha mat, jag svarade fem ggr att nej jag vill inte ha men han köpte med ändå, det gör han varje ggn fast jag alltid säger nej. Men, Boss fick en stor McDonken burgare med pommes mitt i natten av mej så han blev glad....
Jaha, annars då? Midas är NÄRA krypet nu, han har ju tagit några krypsteg men blir skitförbenad när han inte kommer längre....
Och jag har fått massage ikvälöl av Marcus, min rygg är skit skit SKIT nu, men jag har köpt en värmande aloe verakräm av Marreballe som säljer sånt och på med gladpack och det känns kanoners!
Nu ska vi nog se på film, Yes,Man med underbara Jim Carrey :-)
Och ja, ikväll fick jag för mej med onda ryggen att storskura badrummet, så ja, jag låg och krälade under badkaret med Klorinet i högsta hugg och dammsög, knäskurade golvet osv.. Pust. Men nu är det ialf RENT!!
Imorgon blir det att vika all jävla tvätt från igår och dammsuga och moppa uppe och nere och sen på kvällen tämkte jag smita ner och sola en stund.
Ha det fint mina vänner!!

Tyck Till.
Postat av: Lena

I'm here vettu!! Men man kan undra vart fasen DU tar vägen...?? Ser dig varken HÄR eller i MIN blogg =(

2009-03-30 @ 15:57:16
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: jennie

läser, men du skriver ju inget :p

2009-03-30 @ 22:26:06
URL: http://diverseord.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0