Inlägg 120

Ja, nu jävlars Göte är jag tillbaka, och det med råge.. Typ :-P
Så, vad har jag haft för mej då senaste tiden? Tjaa, en dag var Anki och Susanne här på kaffebesök och det var himla trevligt, jag har saknat dom så.. Och så fick man uppdateringar om vad som händer i kära gamla färgelanda med, jag säger bara PJEW....
Helgen var ju superlugn, eller ja Marcus var ju ute en sväng men jag och barnen myste ialf :-)
Igår fick Midas en släng av magsjuka, stackaren. När jag satt och gav honom middag så bara det spuitade ut ur munnen på honom, ochdet slutade inte heller, och i bakänden kom med, MASSOR :-(
;Men, han var pigg under kvällen och fick sin nattvälling och somnade strax före nio men vaknade vid halv tolv och hade då kräkts ner hela sej, hela sängen , golvet och spjälskyddet.. Min lille fisskrutt vad jag tyckte synd om honom, men efter tvätt och ren pyjamas och blöja så var han som ny igen och jag bäddade ner oss båda i vår säng, sen var han pigg i nästan en etimme innan han somnade och jag, jag var ASTRÖTT :-/
Men, han sov ialf till åtta i morses och har idag varit bättre, han har fått behålla både lunchen och vällingen (peppar peppar)
Annars händer här fan inte mycket? Middag har vi fått i oss, tacos vart det idag.

Fan, jag har liksom inte mer att säga?

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0