Inlägg 123

Ja, kvällen har löpt på i sin vanliga takt, Midas har inte kräkts idag men ändalykten har allt gett ifrån sig mer löst än vanligt, jag brukar inte prata bajs, jag är ingen sån mamma men ibland finns det undantag väl?
Nu sover alla 3 ialf gott sen ett par timmar tillbaka och jag har haft TVkväll med DH och Christine.
Marcus jobbar och är hemma vid halv två inatt, jag saknar honom faktiskt, känns rätt gött faktiskt för att citera en viss film ;-)
Nu blir det att kolla lite prylar och jag ska tipsa om en tjej som syr kläder, mössor och annat till barn och det är så gulligt att jag helt enkelt måste beställa en mössa till Midas, inte dyrt är det heller :-)

www.willebusdesign.blogspot.com

God natt på er

Tyck Till.
Postat av: novalie

det e la tur det fan va äckligt det är me bajs prat hahaha men det kanske blir så när man blir mamma

2009-04-01 @ 00:03:32
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0