Inlägg 46

Hej, allt bra ?
Fått hem min lilla solstråle :-) Han hde fått gubbkeps med tillhörande skor av farmor, plus två set med Bamsekläder, superfina!!
Han fick äta lite middag när han kom hem, så det vart flygande Jacob för hans del. Och nu kan jag säga att den kom flygande som en Jacob i brallan så när jag skrivit klart blir det bytedags :-P
Ja, efter Linus hade somnat igår tog jag ett glas vin, lyssnade på musik, gick igenom datorns alla kort och sen tittade jag på nån film. Marcus kome hem inatt glad i hågen och vi somnade mysigt under samma täcke.
Men, Lukas har vart hemma en väldigt snabb runda sen gick han tillbaka till sin kompis, jag vill ju ha honom hemma lite men nepp.... Hans flexikoppel på navelsträngen blir bara längre och längre för var dag :-(
Linus ville ha cola till maten och snäll som man är sa jag ja, men han fick gå bort och köpa den själv, så det gjorde han plus att han fick en tia att köpa något för... Jaja, jag vet....
Marcus är och tränar så jag och Linus ka äta den köttfärssås Marcus gjorde innan, UNDERBART god, till det spagetti och skivad gurka, MUMS!
Hoppas ni har en underrar, seg söndag!

Tyck Till.
Postat av: Lena

Lillfis är sjuk, så här har det typ bara vart gnäll hela helgen =( Icke kul alls!!

2009-03-01 @ 17:49:35
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Christina

Hej! har inte vart inne på din sida på ett tag och läst eller kommenterat. men gick in på din gamla nu och såg att du hade bytt. ska börja följa din blogg igen :) ha det fint! kram

2009-03-01 @ 20:45:04
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Men vännen va söööt han e!!

2009-03-02 @ 20:15:34
URL: http://lillalivetochjag.blogspot.com/
Postat av: miggs

Christina:

Vad roligt, då ska jag börja läsa din igen med :-)



Kerstin: Men, det är ju din prutt med ju!

2009-03-02 @ 21:39:48
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0