Inlägg 48

Hönsmorsa har jag alltid varit, och ÄR. Men idag släppte jag lite på det och mina barn (de stora alltså) fick vara själva hemma ca 1½ timme medasn jag var och handlade på Torp med frugan. Laddade med mobilnummer till både mej och frugan, samt vetskapen om att frugans sambo var hemma (2 dörrar bort) så kände jag mej någorlunda lugn när jag lämnade dom, och det hade gått superbra! DOm hade spelat dator en stund var och sen tittat på tecknat, dom hade nog inte lämnat storarummet mer för att gå på toa. Hem kom jag med McDonken mat och 2 nya filmer till dom, lite roligt får dom ju ha som var så rediga?!
Jag handlade mat mest, men även 12 yankee candle värmeljus och en ny Yanke vaxkak till min oljelampa, den gmala vaxkakan sjöng änna på sista versen....
Midas fick en ny tandborste eftersom min kära hund hade tyckte att han borde borsta tänderna med bebisborste så ja... En ny blev det ialf! Träffade en gammal väl på Maxi som ska ha sitt andra barn om 2 månader, hon bor i stan hon med nu så vi skulle absolut ses över en fika!
Alltid roligt när man bor i samma stad!
Så, nu ska jag tända min oljelampa med Wedding Daydoft och lite ljus, sen ett glas cola och film och mys med Midas! Pojkarna har jag nattat så här är luugna gatan!
Ha en bra kväll

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0