Inlägg 49

Alltså jag var inne på en av mina -läser varje dag bloggar- och hittade detta, och detta måste jag bara dela med mej av, jag grät, och grät och grät.
Helt underbart!
Och det är en historia bakom, och det kommer här.

Läs texten först:

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"

Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans. 

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son".

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen "Ja"...

Och här kommer videon till denna historia:

Tyck Till.
Postat av: Lena

Jag bara gråter...

2009-03-02 @ 22:13:23
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: finaste

störtbölar just nu. Herregud va underbar den va!

2009-03-02 @ 23:17:36

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0