Inlägg 50

Alltså jag har haft 104 unika besökare idag, det är fan kanske inte illa pinkat av en halvsliten 3 barnsmor med celluliter och hår som är i stort behov av att färgas :-P
Sitter på msn nu med en gammal vän jag inte hört av på typ.. snart ett år? Sånt är ganska roligt, när det är vissa kontakter man har på msn eftersom man aldrig ses, sen tar man bort numret i mobilen och sist msn, så poppar dom upp ibland och man tänker men vem fan är det? Johorå, då är det nån som har kvar MEJ på listan men jag, den elaka häxan har tagit bort den personen (sorry) men en msnrens MÅSTE man ha ibland... Och vetni? Jag har gått ner till 47 kontakter på min msn, och av nån jävla konstg anledning är det alltid nästa samma personer som är online, är inte det märkligt? Jag menar vad gör dom som aldrig är online, eller har dom kanske blockat mej? Hugars....
Nus ka jag sluta skrivmumla om ganska ointressanta saker för att bära med mej Midas upp och natta oss båda, Marcus är hemma om en halvtimme ungefär så dår kan jag sova ordentligt, HATAR att sova om han inte är hemma....
Men, hoppas ni sover gott ialf.


(Midsommar 2007)

Tyck Till.
Postat av: t

http://theans.blogg.se/ här har du en riktigt bra mammablogg du kan läsa om du har tråkigt. :)

2009-03-03 @ 10:51:16

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0