Inlägg 51


Våra nya handtag :-)


Nya knoppar (båda köpa på Biltema om nån känner sej manad..)

Nya Yankees i värmeljusform. Månadens doft,
Lemon Lavender, dom luktar ljuvligt!
Kostar 129:-

Detta är dock min favvodoft, mitt stora ljus tog slut för inte så längesen
men igår köpte jag en vaxkaka, luktar i hela hemmet, även idag och då
hade jag tänt oljalampan igår, det var minsann ett smart köpt :-P

Loppa äter McDonk

Lilleman får i sej burgaren :-P

Jag och Midas idag, i hans nya gubbkeps :-) Som
jag naturligtvis har satt bak o fram, lite tuffare så ;-)

Men ja, jag har hunnit med att vara på ett möte idag, på skolan angående Lukas, som är superduperduktig i skolan men som har lite svårt att koncentrera sej och att sitta still, han pillar gärna med annat och pratar med hela klassen och gör liksom lite som han vill.. Men, han går i "lilla gruppen" som det kallas, det är ingen OBSklass eller så nejdå nejdå, utan en mindre grupp med 6 elever på två lärare, där det arbetas i lugn och ro och inte så mycket stim som det blir i vanlig klass, vilket fungerar bra för Lukas som är där 4 eftermiddag i veckan men hela fredagen är han i klassen, vilket gjort det bättre i klassen tack vare lilla gruppen :-)
Idag var han glad när han gick till skolan, fast han fick lite skäll av mej för han väcte Midas MEDVETET fast jag hade sagt att INTE gå in till Midas för då vaknar han, men det gjorde han ändå.... Men, trots lite hyttande från mej var han glad, han har nämligen idrottslyftet idag, en gympagrej med två killar som bygger hinderbanor och gör annat skoj med barnen, och detta ÄLSKAR Lukas, han gillar sin vanliga gympa med men ÄLSKAR verkligen dagarna med Kalle och Magnus som killarna heter, bra tycker jag! Då gör han sej av med en massa energi och kanske tar eftermiddagen lite chillare.
Ska starx väcka MArcus, vi har inte ens knappt setts idag, han sov när jag gick på mötet, eller halvsov med Midas sen kom jag hem och då la han sej igen för han ska ju upp och jobba strax, så nej, vi ses knappt idag menmen, så är det väl ibland?!
Tja, annars vad händer mer idag? Ska dammsuga uppe och nere, vika tvätt, fixa disken och plocka, försöka leta upp nåt annat att ha på väggen i köket OM jag inte får tag i en slätthult gulddkor som tydligen är slut typ överallt och håller på att gå ur sortimentet, hittade dock en på blocket igår som jag väntar svar på som hade en att sälja (HOPPAS!!) så jobbigt när man har en bild i skallen man absolut vill ha, så liksom blir det inte så, då blir man (ialf jag) lite putt...
Nåja, väcka Marcus var det!
Hörs sen

Tyck Till.
Postat av: camilla

ja det blev ju fint me dom handtagen och knopparna :)

2009-03-03 @ 13:29:55
URL: http://roxii81.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Älskar wedding day waxkakan:)

Min favorit i hemmet :)

Både uppe och nere :)





så stor midas blivit och sööööt :)

Glömmer titta in på alla bloggar man ska följa hahahahha :)





Men nu vet du att jag vart här kraaaaam

2009-03-05 @ 14:24:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Älskar wedding day waxkakan:)

Min favorit i hemmet :)

Både uppe och nere :)





så stor midas blivit och sööööt :)

Glömmer titta in på alla bloggar man ska följa hahahahha :)





Men nu vet du att jag vart här kraaaaam

2009-03-05 @ 14:25:18
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0