Inlägg 52

Mina grannar har en hund, nån lite dvärsnauzer (stavas) av nåt slag, en grå liten skällig skit....
Boss gillade den hunden i början men den skäller som BESATT på honom >(och allt annat med för den delen, tex träd, bilar, barn, osv..) Så nu gillar Boss inte den hunden längre, nu morrar han när den kommer vilket jag förstår, hur roligt är det att bli utskälld varje gång man ses då? Inte direkt va?
Men, den skäller inte bara ute utan även HEMMA. Och den slutar ju aldrig heller, nu i förra veckan var det folk där och borrade i deras brunn, och det tog ju några timmar, under dessa timmar skällde hunden oavbrutet, nu är det nya folk där och grejjar med brunnen och den skäller oavbrutet, typ 4 ggr i veckan när den är ensam skäller den oavbrutet... MY GAWD!! Alltså sånt kan reta mej lite och jag har sagt till lite sådär ibland att hon skällt i flera timmar, hade min hund gjort det hade jag velat veta, men jag vet inte? Dottern i familjen som verkar äga hunden är väl lite för mesig, hon säger aldrig ens till hunden att vara tyst, hade min hudn vart sån hade jag sett till att den blev tyst, ialf får man ju kanske ta i lite och låta ganska bestämd, men inte hon,, Nejdå, sådär mjäkigt liksom bebisröst -Men "hundens namn" tyst nu hihihiii....-
Jaja.....
Min hund är inte perfekt, inte jag som ägare heller men han håller ialf tyst när vi inte är hemma (det vet jag, frugan rapporterar) och jag kan ialf säga till på skarpen om han gåt jag inte accepterar, men alla kanske inte ska ha hund?
Så ja, nu har jag fått lite huvudvärk av detta eviga skällandet....

Tyck Till.
Postat av: Kerstin

Åh va störigt!! Våran granne har ett par hundar oxå! Och vissa dagaar kan jag höra hur den skäller och ylar heeeela dagen! Har ingen hund men jag tycker synd om den! Ja tror ju att hundar gör så för att dom e ensamma! :(

2009-03-03 @ 20:50:53
URL: http://lillalivetochjag.blogspot.com/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0