Inlägg 54


Okej, jag är rätt seg vad gäller vissa saker, och nu tog jag mej själv i kragen och säger ett stort TACK till Lena som gav mej denna, visst värmde det som bara fan att få nåt sånt.
Och nu ska jag ge det vidare till fem andra?`

Okej, alltså jag länkar inte, för länkarna finns i Länkmenyn så Orka?
Men domhär får ialf detta av mej :-)


-Yiyah-
-Lena-
-Kerstin-
-Vintage Mami-
-No Scarlett-


Nu ska jag göra pulvermos till ungsfalukorven, jag VET jag vet jag borde ställa mej och skala och koka och sen göra eget mos men jag somnade på soffan för jag hade faktiskt TÄNKT att göra eget mos, det var ju inte igår direkt? Men, eftersom jag somnade med Midas på bröstet och sov i nätsan en timme (trött som ett as tydligen) så blir det min kära gamla vapendragare Felix Pulvermos, men man kan lyxa till det med smör, lite grädde och kryddor... Så blir det ju mer ätbart ;-)
Vad lagar ni till middag idag?

Alltså ni anar inte hur hopplöst mitt hår är, fan det bara hänger och hänger och är totalt livlöst, ska väl försöka få slängt i en färg tills på fredag, sen blir det en BUSdusch inann lördag så jag slipper se ut som en kritus vitus eskimåus när jag ändå har gjort mej till att ta mej till Lund, eller hur ?

Nu, middagen.. och pulvermoset....

Tyck Till.
Postat av: Kerstin

Hoppla hoppla!! Man tackar!! Nu ska vi se om jag får ordning på att skicka den vidare!!

2009-03-08 @ 20:21:15
URL: http://lillalivetochjag.blogspot.com/
Postat av: Lena

Thank´s baby!!

2009-03-08 @ 21:58:54
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0