Inlägg 56

Ja, ikväll var det ju premiääär för vårt älskade Desperate Housewifes så jag och frugan har suttit på helspänn i soffan, tillräckligt spännande var det för att jag NÄSTAN skulle tugga ner mina sparsamt utväxta naglar men NEJ jag satte mej på händerna, lite cred får jag fan ha :-P
Sen imorgon har det blivit planerad middag för de två som jobbar på Familjeföskolan, så det kommer massa mammor som gått där under åren och de två vet INGET bara att NÅT ska hända, så frugan har köpt två JÄTTEKORT som jag har skrivit på ikväll, dom kommer bli så glada! Så imorgon eftermiddag är vi där, jag och barnen. Sen på kvällen blir det ME&I -party hos Lena så då blir jag och barnen där, ska bli roligt!
HAr inte vart på nåt sånt liksom hemmaparty sen... sexpart senast och det mina vänner är ett par år sen, men dom flesta tjejjerna som var där var liksom tvärtemot hur jag är, sådär fina... Svär inte, rapar inte efter varje klunk öl osv så det slutade med att jag rockade FETLOSS till Kiss BÄSTA låt - I was made- med en del vin i knoppen medans torrbollarna sippade bubbelvin med frysta hallon i soffan, tittandes på mej som om jag vore, Gene Simmons iklädd BH och platå.
Jaja, JAG hade ialf skoj :-)
Nu ska jag ta en cigg, sen kissa voffe och sen kolla på film uppe tills jag somnar.
Ha en god natt!


Rock On!
Go Paul Stanley!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0