Inlägg 57

Vad gör ni i skrivande stund? Jag lyssnar på radion via datorn och även Midas lite tryckande ljud när morgon vällingen ska ut ur nedre kontakten, om man säger så?
Jag fick sova gott inatt, trots att jag inte somnade förrn typ ett? Alltså det får bli en ändring på detta, jag måste börja lägga mej i tid, för inte alls längesen alltså innan jag blev gravid var jag ju duktig och la mej typ elva varke kväll, sen blev jag gravid och sov hela tiden ch sen kom Midas och sov lite som han behagade men nu sover ju han från kväll till morgon hela natten så vad är problemet? Jag vet inte.
Lukas väckte mej imorses, såklart efter att jag snoozat ungefär tre tusen gånger men dom hinner alltid i tid ändå, VARJE morgon, så något gör jag rätt, frukost hinner dom med att äta!
Men, min kära son har lite bekymmer att släppa allt runtomkring, han verkar ha lite rubbad uppfattning om VEM som är mamman i huset. Imorses hittade Linus bara för stora byxor, och då lämnade Lukas frukostbordet och liksom
-Men Linus, JAG hjälper dej, sen började han gå igenom byxhögarna, drog fram några par och liksom provade utanpå Linus, ni vet när man liksom hänger byxorna framför den som ska ha dom.
-Jaa,  domma är kanske bra?
Men där satte jag stop... Nu får han ge sej? Alltså guld värt att han vill hjälpa till men gränsen får ju dras nånstans tycker jag? Ungen måste ju koppla av, visst ibland ber jag om hjälp och han är så redig, men att prova braller för hans lillebror när han är mitt uppe i frukosten? Gullestump....
Jaja, jag och Midas är ialf uppe nu, jag ska ta en treo (har huvudvärk SÅKLART igen, som varje morgon)
Ny byte av det han lämna till mej morgonpresent se mysa i soffan. Morgonmys!
Får se om jag hinner skriva mer sen innan jag drar för dagen och blir ju borta hela kvällen sen, men ja.. Vi hörs när vi hörs!
Ha en superbra onsdag.


Lördag... Då kommer jag rocka till mina pojkar i Volbeat. YES!!!!!!!

Tyck Till.
Postat av: novalie

Fan va skumt det där me huvudvärken .. det e ju verkligen nått som inte stämmer då ,oftast kan det ju beror på sömnen

2009-03-04 @ 11:40:44
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde:

Ja, alltsp det kan ju säkert bero på sömn men har en viss aning om att jag spänner käkarna så när jag sover, får kolla upp det.. när jag kollat upp ryggen.. och lite sånt :-P

När jag får tummen ur my behind alltså.

2009-03-04 @ 20:42:14
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0