Inlägg 58

Ja men hejja.
Jag har haft en turbulent dag och jag säger då det att min bebis, han är så snäll och tålmodig.
Han hade precis somnat för en lur när jag väckte honom efter en kvart för vi skulle rusa iväg till familjeförskolan på middag, och det var så lyckat och maten var kanoners! Sen, somnade han i vagnen på vägen hem, fick sova 10 minuter sen upp ur vagnen och hem till Lena där hon hade Meandi-party <--Klickbar länk till deras hemsida.
Så där var han ju vaken och med hela tiden och pojakrna var såklart med. Så jag fick beställt 3 grejjer till Midas, en scarf med racervilar och två överraskningpaket, jag hade beslutsångest nämligen.. Men ja.
Sen kom vi hem och efter ca 20 minuters velande och övertrötthet somnade han i min famn, litte skrutten. SÅ det har vart en tuff dag för honom men en rolig dag i övrigt!
Synd bara att det hände två såna saker på SAMMA dag, men vad göra?
Nu är jag trött i skallen så det blir en treo och TVtittande med en kopp thé.
Åter igen i morgon.
Ha en bra kväll!

Tyck Till.
Postat av: Lena

TACK fört du kom gumman!! =)

2009-03-05 @ 22:17:51
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0