INlägg 62

Allt känns bättre idag, verkligen ALLT.
Jag har sovit ganska bra inatt, dock somnade jag vid tre men det var av HELT andra orsaker -mjau-

Jag gick inte till familjeföskolan idag, jkag hade tvättid mellan 10-13 och jag behövde tvätta inför helgen, så ikväll kan jag roa mej med tvättvikning!
Jag och Midas har sovit en timme på soffan så jag häll PÅ att missa tvätt-tiden, men vad hade det egentligen gjort när jag får ligga och sova bredvid min bebis och snusa i hans underbara hår? Precis....
Men ja, nu ska jag kolla lite bloggar sen ge Midas lite gröt.
Ikväll ska jag och Marcus ha myskväll, det var ju ett tag sen för ja, vi ses ju knappt?
Så vi har en dejt inbokad!!
Ha en bra dag allihopa

Tyck Till.
Postat av: Lena

Skönt att höra gumman!! Vill inte att du skall vara ledsen =( Massa kramisar L.

2009-03-06 @ 12:09:25
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0