Inlägg 63

Jaha, nu har man tagit ett annat STORT steg idag. nämligen ansökt om dagis till min lille skrutt... den är bara 5 månader kvar tills han fyller ett år. FEM månader!! Han är ju våran bebis, våran lillefis.... Måste han bli äldre då??
Men jag har ialf sökt ---> HÄR
Har hört att det är superbra dagis, frugan har ju haft sin store där i alla år, och hon tycker det är bra ialf, nu har ju Lenas lilla fina Milla även börjat där, och jag tror Lena OCH Milla gillar det med, eller hur?

Men usch... Jag minns hur jobbigt det var när mina stora började dagis, Linus var ett år, Lukas var två, och jag bölade FLODER efter jag lämnat dom, nånannan skulle ha mina barns liv i deras händer... Nepp, det tog tid att vänja sej, faktiskt! Men jaja, dom ska ju växa upp... Nångång??
Nu ska jag ner i tvättstugan, tar Midas med mej denna ggn för det ska bara hängas upp så han får kila runt på golvet!


Nyss låg man här, nu ansöker man om dagis...
MYGAWD!!

Tyck Till.
Postat av: Lena

Milla 'r INTE pa myntet. Jag avskyr faktiskt det st'llet f;r jag hade R d'r. V'grar s'tta M efter det. Trodde Marre avskydde det med . Det gjorde hon tidigare iaf. Babyavd. 'r OK men syskonavd 'r HEMSK!! Riktiga as till personal. SORRY!!

2009-03-08 @ 17:34:48
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Åh jag känner likadant!! Ska någon ANNAN ha hand om mitt barn!! "Tur" man e arbetslös så det blir en mjukstar iaf!! Kanske det känns mer ok!

2009-03-08 @ 20:23:54
URL: http://lillalivetochjag.blogspot.com/
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå tjejen :)

Dagis vågar jag inte tänka på ett par månader eller år iallafall till Lilla Bambi hahahah :)



ha en toppen måndag mvh Jessica

2009-03-09 @ 11:51:22
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0