Inlägg 66

Japp, hemma i ett stycke, har jag vart några timmar nu ifs men orka blogga?
Vi hade superkul igår, resna ner var ball, spelningen var GREAT och hemresan hem var lååång och alla var trötta men glada! Jag ska ladda upp lite bilder men inte just nu, det orkar jag inte.
Har vart nere i stan på stationen och hämtat kidsen som E kom med på tåget, det tackar vi för! Så nu sitter dom i soffan och ser på film och käkar salta pinnar. JAg väntar på Marcus och Midas som jag hoppas kommer snart?!

Och Lena, sorry då har jag fattat fel?!!

Ha ialf en bra kväll allihopa!

Tyck Till.
Postat av: Lena

Underbart at få gå på konsär. Jag har ALDRIG någonsin varit på en riktig konsär. Jag har Milla borta på Helenedal, även Melvin och Walid går där. Och so far so good!! Mina ÅÄÖ funkade av någon knepig anledning förut, så därför såg min kommentar så knepig ut. Kramen bananen!!

2009-03-08 @ 21:50:32
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0