Inlägg 68

Min lille fisMidas är lite seg idag, han är smått snuvig och hade nog lite feber imorses men jag avvaktar innan han får alvedon, men nu efter sömn är han pigg som bara den, leker på golvet och sjunger och har sej. JAg lyssnar på Volbeat, bloggar och väntar in Marcus som har jobbat så att vi kan åka och handla MAT sen så att det blir gjort... Så jävla träligt varje månad samma sak, jag är skitkass på att liksom gå utanför gränsen jag har på min lista, jag kan lika gärna skriva en lista och ha med mej varje månad för att bespara mej besväret...
Nu ska jag ringa frugan, vi skulle nog åka och handla mat ihop idag UTAN barn, (det beror på hennes sambo).....

Ha en fin eftermiddag

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0