Inlägg 70




Ja jag VET att min blogg har blivit lika rolig som en hink väggfärg MEN jag har faktiskt inte haft nån lust, och som med sex så gör man ju inget man inte har lust med eller?
Och igårkväll drog jag ju på mej en förtjusande förkylning med, säkert 2 år sen jag var förkyld senast men när jag blir det är det som en jävla BOMB så är jag schack matt i tre dagar sen tar det 2 år igen tills nästa bomb, jag går liksom aldrig runt och är lite småsnuvig, nejdå...
Midas är med lite febrig och tät i näsan så imorses när pojkarna hade gått till skolan smorde jag mej och Midas med Vicks Vaporub (ja, jag vet att den är från 2 år men vad skulle jag göra när näsdropparna är slut och det stackars barnet inte kunde suga på nappen för näsan var för tät??)
Men ialf, smorde oss med Vaporub sen gosande jag in oss i duntäcket sen somnade vi i nästan en och en halv timme... Sen låg vi och myste och sjöng, sen somnade vi en kvart till och nu har Midas ätit, jag likaså och ja, Here we are!
Får bli ialf en promenad sen till Apoteket och handla lite, alvedon och nässpray och näsdroppar till Midisen, samt en ny tandborste IGEN eftersom vår kära hund gillar även Midas tandborstar.....

På Lördag firar jag och Marcus två år som ett par, på Torsdag är det exakt två år sen vi kysstes för första gången, under det ´smutsgula gatlykteljuset uppe på parkeringen vid mitt hus i färgelanda, han hade jobbat sent skift och luktade melontugummi blandat med hans parfym.... Aaaaaaaaaaaaw :-)
Sen kom han igen, på natten.. Vi skickade ju sms hela kvällen sen in på natten så skrev han
-Jag måste få kyssa dig innan jag somnar.
-Ja men då måste du ju komma hit annars blir det svårt skrev jag
Sen kom han och vi kysstes igen, i min hall....

Ja, haha! Lite gamla fina minnen man har, anyhoo. 2 år så jag får allt se till att fixa nåt fint på lördag , Marreballe ska få hjälpa mej ;-)
Ha en fin dag nu ska jag däcka i soffan, ringa till mamma och gny lite, hon tycker säkert synd om mej....

Tyck Till.
Postat av: Lina

Hoppas ni kryar på er snart.. Snorighet är ju så jobbigt. Gabriella är också skitsnorig, önskar att hon kunde lära sig att "fräsa" snart...

2009-03-10 @ 14:39:59
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: miggs

Lina: Men jaa, eller när dom är rossliga i halsen, rossla upp det liksom.. Men, med våra intelligenta kids lär det inte dröjja länge ;-)

2009-03-10 @ 16:32:53

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0