Inlägg 71

Ja, jag är inte direkt mysig idag heller, nyser och frustar och snorar och har mej. Säkert en fröjd för ögat....
Midas är sådärkass idag han med så mestadels tiden har vi faktiskt spenderat i sänge, vi gör det mesta i sängen faktiskt. Leker, sjunger, dansar, kollar TV, myser, gosar, äter banan och välling (Jag banan, han välling)
Ja, lite sånt...
Men igårkväll fick frugan mej med till stan, det gick en film om MS på museét så det kollade vi på, eftersom då min  fruga har just MS..... Ett jävla skithelvete till sjukdom är vad det är, men hon är starkt, ung och frisk (ja, nästan ialf) så hon fixar det, galant. Hon ska vara frisk, för det måste hon.
Men ialf, efter filmen så handlade jag mat på Willys, fick ihop en heldel för bara 847 kr, jag är nöjd....
Somnade halv ett inatt, vaknade halv åtta faktiskt PIGG för en gångsskull och det mina vänner är lika sällsynt som regn i Sahara :-) Drog i mej en jävla massa vitaminer, kleta in Vaporub och halsade en alvedon och sen var det bara att hoppas på det bästa. Midas har fått bada i eucalyptusolja idag och blev insmord och på med myskläder så han är nöjd, han är laddad med Vaporub, alvedon och näsdroppar. Det är vi mot förkylningsvärlden just nu!
Hoppas ialf ni har en bra dag, solen är ialf rramme men jag tittar på den inifrån, jag vill INTE riskera att bli mer förkyld just nu fast en kort promenad är ganska lockande, ja vi får se sen.

Vår säng just nu, min och Midas borg :-)

Tyck Till.
Postat av: Anna

MS är en fruktansvärt hemsk sjukdom. Jag har en nära släkting som lider av den. Skoven är ju inte att leka med direkt...

2009-03-11 @ 15:50:20
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: miggs

Anna: Min plastmorfar har levt med MS så länge jag kan minnas, men han är ju gammal. Min gumsa är ju bara 23, och det är så jävla orättvist liksom. Men, hon fixar det, gör inte hon det gör ingen det, helt eneklt....

2009-03-11 @ 15:54:39
Postat av: vintageretroprinsessa

Mys bild :)

Han såg ut att ligga mysigt :)

krya på dig

2009-03-11 @ 23:09:48
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0