Inlägg 73

Vet ni vad det bästa med min feberkråksång är? Det är att jag lägger mej i en normal tid på kvällen, eller ja ialf INNAN ett vilket är som vissa vet mycket ovanligt och sen stensover jag, som en klubbad åsna hela natten lång och vaknar faktiskt, trots feber UTVILAD och detta har nu hänt två dagar i rad. Konstigt eller?
Midas feber och har tack o lov lagt sej men min lillrpinsbus är lite snorig ännu så det blir vaporub och näsdroppar och ett par timmar i sängen idag med, men det gör ju inget vi har det ju så mysigt!!
Igårkväll var jag, frugan hennes syster Madde (finns blogg i menyn) och voffarna ute och busade, eller vi människor busade inte... Voffarna! Akita hade Adhd haha! Så jävla söt hon är va. Kan hundar ha ADHD?

Nu ligger Midas på golvet och har tröttnat, han ropar på mej
-Baaaamba BAAAAAAAAAAAAMBA med gäll röst, dags att sova en stund, för oss båda.

Ha en härlig dag, SOLEN skiner!!!

Tyck Till.
Postat av: novalie

Lätt att dom kan ha min har ju det hahah...Jag var tvungen att bada henne i går för hon luktade gammal soptipp å va helt svart haha...Men jag såg därimot nått jag inte gillade å det va att hon hade en bloddroppe på ryggen så jag misstänker att din vovve blöder ur tandköttet eller på tassen =( man vet aldrig om det ligger glas där vi va i går

2009-03-12 @ 13:22:06
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0