Inlägg 76

Jahaa, ännu en fredag snart avklarad. Har varit på familjeförskolan, en ny mamma kom idag med hennes lilla 8 veckorstös, så liiten och söt och näpen! Och nej, jag blir INTE sugen på en till, bara mysigt att hålla en anna nästan nyfödd då och då ;-) Jag gjorde gipstavla med mitt handavtryck och Midas hand liksom inne i min, kommer nog bli superfint är den är klar!
Marcus over nu fortfarande och pojakrna är hos kompisar, Midas nanar i vagnen så här är lungt, ialf en stund till!
Jag har egentligen inte så mycket att blogga just nu, förutom att jag ska hämta mitt Meandi-paket sen, ska bli roligt att se vad som finns i överraskningspaketen!
Hoppas all ni har en bra dag

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0