Inlägg 78

Vad gör ni ? Här är det luugna gatan, alla sover, och jag menar alla. Marcus gick upp 16 idag men somnade nu med Midas uppe i vår säng, till filmen vi kikade på.. Jahapp?
Imorgon firar ju vi TVÅ år ihop och hej vilken tur det har varit på många plan! Vi har hunnit med en heeeeeeeeeeeel del, både bra och mindre bra :-)
Mer än de flesta gör på en 10-årsperiod men vi är nog ganska nöjda tror jag!
Ska lägga upp lite bilder som ligger i kameran men gör det i nästa inlägg. Fan, det händer inte sådär supermycket i livet just nu, det rullar liksom på. Hade krig med min söta 7åring idag, han hade inte fått socker på kvällsflingorna och detta var ju dagen, månadens ja nästan ÅRETS i-landproblem. Jag tycker inte att dom ska äta socker så sent på kvällen och Linus åt sina under tystnad, kanske mnest för att han var så trött att han nästan somnade i flingtallriken men han är ingen gnöällare direkt, han liksom tar saker som dom är. Men inte Lukas oonejdå, gillar inte han nåt så ska minsann hela Vindfället få reda på detta. Och denna diskussion slutade med att han skulle minsann flytta, för jag gillade bara Linus och Lukas var ju bara i vägen, han ville ha en ny mamma.. Allt detta för jag INTE strödde socker på flingorna. Och han skulle ALDRIG mera få socker heller på sina flingor, nehedå... Det skulle jag (den ELAKA mamman) aldrig mer ge honom, han skulle få äta sockerfria flingor tills han dog, eller då åtminstonde flyttade och hade en ny mamma...
Ja, men den nya mamman kanske gillade att gå till tandläkaren med sina ungar eller gillade att försöka aktivera en redan överaktiv 7åring på en sockerkick.. Yeah right?
Han somnade sur som ättika och jag fick INGEN godnattpuss heller, jag skulle straffas tyckte han.
Ja, se ungar?
Nu ska jag ta ett glas cola och flippa i kanalerna.
Ha en bra natt people!


Den arga sonen.....(bilden är INTE tagen idag,
utan när han fick McDonken mat sist av sin ELAKA mamma...)

Den trötta sonen (denna bilden är heller INTE tagen idag)

Tyck Till.
Postat av: Lena

Lilla sötnöten då... Stackars liten som inte får socker på flingorna ;) Har nog R aldrig fått!! ;) Inte lätt att heta Mamma till aktiva små trotsiga killar alltid. Pusss gums.

2009-03-14 @ 20:35:11
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0