inlägg 80

nu sitter jag inne hos frugan, vi skulle se en film, valkyria hette den visst.
kollade på melodifestivalen och caroline som jag hejjade och faktiskt smsröstade på snubblade ju på mållinjen.. jaja, man kan inte lyckas varje gång heller...
kvällen har annsr varit lugn, jag har tvättat idag så det är ialf gjort inför veckan.
jag skulle få min 2årsöverraskning av Marcus imorgon, undrar vad han har hittat på?
Han får lite av mej senare -miau- resten får han när det jag beställt har kommit :-)
Hoppas ni har en bra kväll ialf!




höhö

Tyck Till.
Postat av: Anna

Vi har precis sett klart Valkyria här på andra sidan stan...

2009-03-14 @ 23:41:06
URL: http://karenina84.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0